به به..

جَریمــِــــــه یِ عِشـــــــق...

THE BEST BOY

روزی نابینابه ماه گفت:((دوستت دارم!ماه گفت:((توکه منونمیبینی،چه جوری دوستم داری؟نابیناگفت اگه میدیدمت عاشق زیباییت میشدم ولی حالاعاشق خودتم*



نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت16:49---3 مهر 1394
عالییییی بود
پاسخ:فدااااااااااااااااااااااات اجی


MAHTAB
ساعت17:53---13 تير 1393
به جز پستای پاره...خب آره رفیق حرف توشه....ولی با فونته دَرِپیت
.....
خخخخخخ..استعدادای منو شما داره هدرمیشه ها!یکی بیاد دستمونو بگیره
پاسخ:واقعا........کسی هست بگه!!!!


MAHTAB
ساعت15:18---12 تير 1393
یه پست جدیدم بذار محض دل ما
خخخخخخخخخخ
پاسخ:از چی بذارم برات...انتظار داری چه چیزی از سایت من دراد


گیتی
ساعت21:13---29 خرداد 1393
الان شهرمنومی خوای یامهتابو چون جداییم ازهم ازاین دوتاگزینه یکیشوقطعا بت جواب می دم کجایی بودن من یامهتاب
پاسخ:بحث تو با مهتاب جداست...مال خودتو بگو فقط بچه قشنگ.......


mahtab
ساعت18:46---28 خرداد 1393

نامــردی را

مــــعلم بــه ما آموخت،

ازهمان کـــــــــــــــــــــودکی میگفت :

جـــــــای خــــــــــــــالی را پر کـــــــــــــــــــــنید …

پاسخ:به به....


گیتی
ساعت12:50---28 خرداد 1393
این همه من بحث وعوض کردم بخیال نشدی؟؟؟؟؟اصن چرااینقدراشتیاق داری بونی کجاییم ؟؟؟؟؟؟؟؟یاچراازمن می خوای بشنوی؟؟؟؟؟؟دلیلت قانع کننده بودبت می گم
پاسخ:عمرن بیخیال شم...چون این سوال ملکه ذهنم شده همیشه تو ذهنمه...چون تو ازمن پرسیدی و جوابتو گرفتی منم میخام از تو بپرسم وجواب بشنوم....


گیتی
ساعت8:14---28 خرداد 1393
تویه شهری ازشهرای خدام عاشق اذیت کردن پسرام همینی که هس این پستت خیلی زیبابودتفکرعمیق کردم روش
پاسخ:خب بابا .. واسه من تیکه نیا سریع بگو کدوم شهر؟؟؟ آفرین............


گیتی
ساعت15:37---27 خرداد 1393
اوامشدی
پاسخ:آره دیگه... تو هم مشدی؟؟


ترلان
ساعت1:21---27 خرداد 1393
دختری از حکیمی پرسید

چرا تا مرز دیوانگی عاشق کسی میشوم

در حالی که میدانم در نهایت به اون نمیرسم ؟

حکیم جواب داد:به من بگو چرا زندگی میکنیم

در حالی که میدانیم در آخر می میریم !؟
پاسخ:واقهن به به...خیلی قشنگ بود ... دمت گرم


گیتی
ساعت19:34---26 خرداد 1393
توسبزواری نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه یکی گف سبزواری هستی
پاسخ:کی گف من سبزواریم..نخیر بچه ناف مشهدم...


گیتی
ساعت19:30---26 خرداد 1393
مث کجایی بودنم سکرته عزیزکم
پاسخ:نبابا..پس سکرته ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟


گیتی
ساعت15:51---26 خرداد 1393
اوا چه جالب بعدعمری اومدم رفتم توپروفایلت ریاضی می خونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جالب بودباسم خیلی نه بخاطراینکه فک می کردم درس خون نیستی یه نکته روانشناسی برااونایی که ریاضی می خونن خونده بودم اصن یه چیزه عجیبی درموردتو فک نکنم درموردتودرس باشه ولی خدایی ریاضی می خونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:پ ن پ رشته آبیاری گیاهان دریایی میخونم.....نکتهه چیه؟؟؟؟


گیتی
ساعت15:37---26 خرداد 1393
فک کن مثلا ایلامی باشم یاتهرانی یا کاشانی کجاخوبه اصن همه ی ایران سرای من است اصن من مشدی خوبه؟؟؟؟؟؟؟ آره اینجوری بهترمن مشدیم مهتاب هم مشدیه خوبه؟؟؟
پاسخ:توکه راس میگی....


mahtab
ساعت13:48---26 خرداد 1393
ببین باز خندیدم و 2تا ج دادم هوا برت داش
اوا خجالتی!
این گیتی راس میگه ها
موفق باشی اقا شادی
پاسخ:مگه چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


گیتی
ساعت13:44---26 خرداد 1393
ارزش رفیق آنقدر هست که برایش پل عبور شوم حتی اگر نگاهش به زیر پایش نیفتد
من باهمه خوش اخلاقه وشوخ طبع ازخانومیت بپرس بت می گه بعدفقط یکم زودعصبانی میشم چون مهتاب برام مهمه
همین حالااگه تندرفتم معذرت می خوام آقا
پاسخ:ماچاکر این اخلاقاتیم......


گیتی
ساعت13:42---26 خرداد 1393
چرامن بگم تاخانومیتوداری غم نداری ازش بپرس
پاسخ:من اینو ازتو پرسیدم نه از مهتابم...جوابشم ازتو میخام نه ازمهتاب


mahtab
ساعت19:58---24 خرداد 1393
آنگاه که..........
ضربه های تیشه زندگی را
بر ریشه آرزوهایت حس میکنی؛
به خاطر بیاور که ...............
زیبایی شهاب ها
از شکستن قلب ستارگان است!!!!
پاسخ:به به خانومم مهتابم...چیزای باحالی میذاری دمت گرم


mahtab
ساعت19:54---24 خرداد 1393
دختري از پسري پرسيد :آيا منو قشنگ مي دوني‌ ؟ پسر جواب داد : نه ! پرسيد : آيا دلت مي خواد تا ابد با من بموني‌؟ گفت :‌نه ! سپس پرسيد :‌ اگر ترکت کنم گريه مي کني ؟ و بار ديگر تکرار کرد :‌ نه ! دختر خيلي ناراحت شد .... وقتي براي آخرين لحظه با چشماني که پر از اشک بود به پسر نگاه کرد ..... پسر دست هايش را گرفت و گفت :‌ تو قشنگ نيستي بلکه زيبايي .... من نمي خواهم تا ابد با تو باشم بلکه من نياز دارم که تا ابد با تو باشم و اگر تو روزي مرا ترک کني ... گريه نمي کنم .. مي ميرم

پاسخ:دمت گرم خوشگل بود...!


گیتی
ساعت18:52---24 خرداد 1393
راستی واسه کجایی بودنمم نزدیک شمام به جون خودم واسه چی می خوای بدونی من کجاییم خب ازخانومیت بپرس هرجااون بودمنم هستم دیگه
پاسخ:باشه...ولی تو باید بگی


گیتی
ساعت18:36---24 خرداد 1393
زیبا بود
پاسخ:چه عجب خوش اخلاق شدی!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, ] [ 14:44 ] [ ♦:sَhadmehr:♦ ]

[ ]